Kuta & Tanah Lot - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Kuta & Tanah Lot - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Kuta & Tanah Lot

Door: Arlin in 't Veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

21 April 2013 | Indonesië, Kuta


Een maar al te beste zondag iedereen,

Mijn internet 'probleem' is inmiddels opgelost, Vincent had de code aan opa doorgegeven, maar opa had in plaats van de letter "b" een nummer "6" opgeschreven. Maar ben blij dat ik hier in ieder geval kan internetten.

Vandaag was een leuk actief dagje uit, we zijn na het ontbijten met Made Onze chauffeur naar Sanur geweest. Een plaatsje ten oosten van Denpasar. Hier zijn we naar de befaamde juwelier geweest en heb ik voor mezelf een mooie Buddha to Buddha armband** gekocht!!

Vervolgens zijn we langs geweest bij oude buren van Opa/oma uit Leiden, die in Sanur zitten. Met de chauffeur ben ik hier ook een wandeling gaan maken en hebben we gezellig wat gekletst.
Daarna zijn we doorgegaan naar Tanah Lot (Eigenlijk Tanah Laut) betekent 'Land op zee'. Een plaats waar een aantal hele mooie tempels te bezichtigen zijn. Hier heb ik ook de Holy snake aangeraakt, waar na je dus een wens mag doen volgens het Hindoeïsme. Vervolgens zijn we terug gereden naar ons hotel in Kuta. Toen lekker gegeten in Warung 99, waar plek is voor 5 man en ze alles klaarmaken in één pan en spot goedkoop! Hier heb ik o.a. kennis gemaakt met tape (spreek je uit als tapéh) een soort gist vorm van cassave, lekker bedekt met chocola en kaas.

En nu zit ik hier op mijn balkon met een Bintang biertje en een kretekje..
Zo slecht heb ik het hier niet :)!

(** foto preview armband )
http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/$T2eC16VHJHoE9n3Ke4-kBQ6pzleFuw~~60_84.JPG

Bedankt voor de leuke reacties iedereen :)!
(Ja die Tok-ehh hoor je hier vaak zat, bij 7 keer dat geblèr mag je een wens doen)

Ik zit nog in Indonesie tot 17 mei, van 17 mei tot volgend jaar ergens zit ik in Australië.

Groetjes uit Bali!

  • 22 April 2013 - 23:12

    Jess:

    Haa ik heb je gevonden! Je bent toch echt aan het schrijven geslagen. Leuk!
    Ik blijf je volgen vanuit koud maar zonnig NL.

    Many Greets!

    Jess :-)

  • 23 April 2013 - 10:53

    Arlin In 't Veld:

    Hey! leuk :)

    Ja, zo nu en dan doe ik even een update. Het is hier heerlijk weer. Vandaag ben ik goed verband, dat is minder. Maar dan straks een mooi bruin huidje!

    Groetjes terug en aan de rest!!!

  • 25 April 2013 - 10:34

    Roy:

    Hey Bro,

    goedzo jongen, is inderdaad goed uithouden met bintang op je balkon - Like!

  • 27 April 2013 - 06:30

    Arlin In 't Veld:

    Hey broeder,

    Zekers! Volgend jaar moet je ook gaan man, je hebt nog wat in te halen. Kunnen we een huisje huren met Clerance ofzo :-)! Je krijgt ook nog de groetjes van tante Hannie als ik het goed heb. Heb het een beetje meegekregen (haha).

    Niet toch stiekem een kaartje gekocht ?

    spreek je!

  • 27 April 2013 - 07:02

    K-L:

    Hey Bro,

    Gaaf om je verhalen en belevenissen te lezen zo. Leuk dat je het naar je zin hebt daar. Enjoy het weer daar momenteel is het hier 9 graden haha. Met een beetje mazzel ga ik in begin december ook weer die hoek van de wereld bezoeken :-).

    Greetz K-L

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesië

18 april t/m 17 mei Indonesië

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

Padang Bai

07 Mei 2013

Ubud

01 Mei 2013

Kuta, Bali

27 April 2013

Indonesië

21 April 2013

Kuta & Tanah Lot
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 26095

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: