Padang Bai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Padang Bai - Reisverslag uit Padangbai, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Padang Bai

Door: Arlin in 't veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

14 Mei 2013 | Indonesië, Padangbai


Selamat pagi,

Het is inmiddels weer een week geleden sinds de vorige update!
Na de eerste nacht in Ubud ben ik nog naar het 'Puri Lukisan' museum geweest (Schilderijen en houtsnijwerk). En ook naar de Ubud Market en daarna een wandeling door de rijstvelden. De volgende dag heb ik grotendeels besteed in Monkey Forrest. Echt te leuk om tussen die aapjes door te lopen. En in de avond gezellig wat gezeten met mede reizigers.

De volgende dag en mijn laatste dag in Ubud ging ik met de Shuttel-bus naar Padangbai. Achter mij zat een groep Australische dames die de hele weg uitgebreid over hun erotische ervaringen in Bali aan het praten waren. Na iets meer dan een uur kwamen we dan aan op onze bestemming. Blij dat ik de reis heb overleefd stapte ik de bus uit en ging ik opzoek naar hostel 'The Bamboo Paradise', het was gelukkig vlakbij en de eigenaren zijn Belgisch. Eenmaal aangekomen werd ik verwelkomt met een drankje en was de sfeer al gelijk aangenaam. Het hostel zat half vol met Nederlands sprekende gasten, dus hebben goed lol gehad met z'n alle. Hier vlakbij heb je een afgelegen White Sand beach, wat er prachtig uitziet! En het uitzicht hier is geweldig.
Ik was eigenlijk van plan om 2 dagen te blijven, maar inmiddels zit ik hier al 5 dagen (oops)! De tijd vliegt voorbij en over 3 dagen zit ik alweer in Australië. Volgend jaar toch maar een langer bezoekje brengen aan Indonesië. Er is veel te veel gebeurd om dat allemaal op te schrijven, dat zal ik jullie niet aandoen. Het belangrijkste is dat ik een goede tijd heb en het super naar mijn zin heb.

Toch maar een klein voorbeeldje van een typisch ik stommietijdje: Na een leuk avondje drinken met de gasten hier (Arak/Araq 65% vol & bier) was het rond 04:00u toch wel tijd om naar bed te gaan. In de middag was er al iemand zo snugger geweest om met het uittrekken van zijn t-shirt, zijn hand in de ventilator aan het plafond te krijgen waardoor hij zijn vingers openhaalde. Ik lachte hem daarom een beetje uit.
Maar nu sta ik dus in mijn kamer... trek met beide handen mijn shirt omhoog... ik sta recht onder de ventilator (ik had geen idee dat ik die had op dat moment) BAMMM! beide handen er in. Overal lagen zwarte pluimen stof, want schijnbaar zijn ze zo vies. Aan beide handen vanaf mijn pink tot middelvinger had ik mijn knokkels open liggen. Tja.. shit happens haha!

Misschien dat ik nog even naar een ander plaatsje ga voordat ik op het vliegtuig stap. Kijk nog wel waar ik zin in heb!

Foto's vindt je hier:
https://plus.google.com/photos/108889237889409894825/albums
(Selecteer bovenstaande link, kopiëren en plakken op je navigatiebalk)
Binnenkort wordt deze ge-update*

Groetjes!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Padangbai

Indonesië

18 april t/m 17 mei Indonesië

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

Padang Bai

07 Mei 2013

Ubud

01 Mei 2013

Kuta, Bali

27 April 2013

Indonesië

21 April 2013

Kuta & Tanah Lot
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 26110

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: