Indonesië - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Indonesië - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Indonesië

Door: Arlin in 't Veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

27 April 2013 | Indonesië, Kuta


Hoi hoi!


De afgelopen dagen heb ik lekker rustig aan gedaan. Veel in de zon geweest aan het zwembad, in het zwembad en aan het strand. Ik ben ook goed verband geweest aan mijn benen en iets minder aan mijn bovenlichaam. Maar het is heerlijk hier! Overdag is het rond de 31 graden en 's avonds een graadje of 27. Na het eten als het tussen een uurtje of 21:00 / 22:00 is, trek ik een paar baantjes in het zwembad. Het is er dan zo lekker rustig en toch zo heerlijk warm.. I love it here!

Ik ben er nu al een week.. Och de tijd gaat zo snel voorbij. Lijkt net alsof het 3 dagen geleden is dat ik uit het vliegtuig stapte. Hoop niet dat ik de tijd ook zo ervaar in Australië.

Onlangs heb ik dan mijn Budhha to Buddha armband in ontvangst mogen nemen 'Yipppie'. Hij kwam hem vanuit Sanur brengen op zijn scooter naar het hotel.

Verder heb ik het hier prima naar mijn zin. Zou hier haast willen blijven :-)!

Het internet is echt tergend traag. Heb al een paar keer eerder geprobeerd een reisverslag toe te voegen, maar als ik op verzenden klikte, gebeurde er niks.

Ik kan hier ook maar een aantal foto's uploaden. Dus ik moet even een andere manier bedenken zonder dat iedereen lid moet worden van Facebook. Bij mijn volgende update's stuur ik in het vervolg een link mee waarop je mijn foto's kunt bekijken. Iemand nog tips voor een gratis fotoalbum online of iets dergelijks? let me know!

Greetings!!

  • 29 April 2013 - 01:20

    Mams:

    Tjah, besmet met het Bali virus. Daartegen had jij je nog niet beschermd, helaas :-)
    Hoorde van Tirzzzz dat skype goed gaat. Hmmm.

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesië

18 april t/m 17 mei Indonesië

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

Padang Bai

07 Mei 2013

Ubud

01 Mei 2013

Kuta, Bali

27 April 2013

Indonesië

21 April 2013

Kuta & Tanah Lot
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 26097

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: