Kuta, Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Kuta, Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Kuta, Bali

Door: Arlin in 't veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

01 Mei 2013 | Indonesië, Kuta


Hallo!

Lang leve de koning! Heb het allemaal kunnen volgen vanuit het hotel. Er is één Vlaams/Nederlands kanaal (BVN). Heb ook gereageerd op het reclame spotje van: Make orange trending! Ik had een oranje shirtje gehaald en ben daarmee uit geweest om toch nog een beetje het Koninginnedag idee op te wekken! haha.

Om uberhaubt een oranje shirt te vinden was al een hele klus. Ben tientallen winkeltjes af geweest voordat ik eindelijk slaagde.

Verder heb ik de afgelopen dagen het nachtleven opgezocht. Hier kun je geweldig stappen. Zo heb je hier bijvoorbeeld een club die de Skygarden heet. Een mooie club op het dak van een gebouw in de open air.

Ik heb inmiddels iets kunnen doen met mijn foto's, hier is een link:
https://plus.google.com/photos/108889237889409894825/albums

Met mij gaat nog steeds alles welletjes verder en vermaak mij hier nog wel. Over enkele dagen ga ik meer van Bali en Indonesië zien.

Greetz,

  • 01 Mei 2013 - 12:25

    Ron:

    Hoi Arly, leuke foto's, alleen kan ik ze niet vergroten tot breedbeelformaat, maar voorlopig wel een leuk overzicht.
    Ik begreep van ING dat ik pas jouw rekening toegevoegd kan krijgen, als jij alsnog een formulier invult,
    die te downloaden is, als je naar je eigen "mijn ING" site gaat. Alles wat wij bij ING hebben ingevuld bleek dus nog niet voldoende. Ach ja...As je het alsnog nodig vindt dat ik gemachtigd wordt, dan hebben wij nog contact hierover. Anders niet hoor. Leuke dagen toegewenst in andere delen van Bali. Je pa.

  • 01 Mei 2013 - 12:31

    Arlin In 't Veld:

    Hoi paps,

    Ah, zal later wel even kijken hoe dat zit met de ING. En als je op een foto klikt en met je muis op de foto houdt, dan verschijnen er rechts bovenin de foto pijltjes die je aan kunt klikken om ze in groot formaat te bekijken. Dankjewel in ieder geval :)!

  • 01 Mei 2013 - 19:54

    Ron:

    ...en als laatste nog even dit:

    Via deze weg of via skype, kun je nog even laten weten waar de map ligt met de gegevens van de bond
    en van de bonds-advokaat.

    groetjes,
    RON.

  • 06 Mei 2013 - 12:16

    K-L:

    Hey bro,

    leuke foto's! Welk vliegdekschip was dat in in Hong Kong? Enne het ziet eruit alsof je het prima naar je zin hebt daar :-). Hier alles zijn gangetje ben vandaag gelukkig een dagje vrij. En het weer hier is eindelijk verbeterd. De korte broek kan eindelijk aan! =D. Veel plezier en be safe.

    Greetz K-L

Tags: Kuta, Bali, Reizen, Arlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesië

18 april t/m 17 mei Indonesië

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2013

Padang Bai

07 Mei 2013

Ubud

01 Mei 2013

Kuta, Bali

27 April 2013

Indonesië

21 April 2013

Kuta & Tanah Lot
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 3943
Totaal aantal bezoekers 26093

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: