New opportunity's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu New opportunity's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

New opportunity's

Door: Arlin in 't Veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

21 Oktober 2013 | Australië, Brisbane


Hey allemaal,

Met mij gaat het nogsteeds goed. Ik vertelde de vorige keer dat ik een week geen werk had. Die enkele week werd daarna een periode van 3 weken.. Ik dus werk zoeken, maar geen succes. Mij werd verteld dat deze week het werk weer zou beginnen, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik wou sowieso verandering, alleen nu heb ik geen inkomen.

Maar afgelopen zaterdag heb ik mij ingeschreven voor een beveiliging cursus hier in Brisbane op 4 november. Ik heb er al even over nagedacht en de afgelopen tijd heb ik wat geïnformeerd en ik denk dat ik een goede keuze voor mezelf heb gemaakt. Bij aankomst in Australië toen ik voor het eerst werk zocht heb ik gekeken naar vacatures in de beveiliging, maar zag er gauw vanaf omdat je daar een vergunning voor moet hebben. Ik heb een Nederlands certificaat, maar die is hier niet geldig. De cursus duurt één week en is een kleine investering. Maar de Security industrie hier is mega en snel groeiende, dus werk moet makkelijk te vinden zijn en dan is het zo terugverdiend. Dat is even mijn voorruitzicht voor nu..

De laatste weken had ik alle tijd van de wereld, dus heb ik mij naast vervelen ook veel vermaakt. Veel uitstapjes naar het Strand, we hebben een Berg wandeltocht gemaakt, Ik ben naar het Oktoberfest geweest, wat wel grappig was. Er verblijven veel Duitsers in Australië en op dit moment ook in het hostel. En die hadden veel commentaar op hoe slecht het was vergeleken met het echte.. ahfijn, we hebben een leuke tijd gehad. Elke week verbrand ik weer een beetje, kleur ik bij en denk ik dat ik niet meer verbrand en dan gebeurd het weer haha..
Gisteren ben ik nog naar Surfers Paradise geweest om aan het strand te bakken en daarna zijn we nog een berg (Mt. Tamborine) opgeweest met uitzicht over bijna heel de Goldcoast.

Ik ga kijken of ik werk of meer bezigheden kan vinden voor de komende 2 weken, en daarna de schoolbanken in.

Hoop dat het met iedereen goed gaat daar! Tot de volgende keer.

Groetjes en liefs!



  • 21 Oktober 2013 - 23:46

    Ron:

    goed zo, blijf geloven in jezelf, the Dutch way...of zo iets...ahum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

17 mei 2013 t/m 17 mei 2014 backpacken in Australië!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Couting Down

18 Maart 2014

Melbourne

25 Februari 2014

Back in Sydney

02 Januari 2014

Farmlife

10 December 2013

Farmwork!!!
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 26109

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: