Still Brizzy - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Still Brizzy - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Still Brizzy

Door: Arlin in 't Veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

02 Oktober 2013 | Australië, Brisbane


Hey allemaal,

Zoals we hebben gemerkt post ik de laatste tijd een maandelijkse update. Dit omdat er eigenlijk niet zo heel veel interessants gaande is. Ik ben nogsteeds aan het werk bij het zelfde bedrijf en het wordt zwaarder en zwaarder vol te houden. Er zit geen uitdaging in, bijna geen sociaal aspect en de tempraturen lopen flink op in die schuur. Ik ga dus weer opzoek naar iets beters.

Na mijn laatste update ben ik naar de Australia Zoo geweest, dit was best een leuke dag, foto's hiervan heb ik op mijn mobiel staan, maar die is nog in reperatie dus daar moeten we nog even op wachten. Verder heb ik mijn pols aan glas open gehaald op werk en had ik hechtingen nodig, inmiddels zijn de hechtingen eruit en is het mooi hersteld.

Ik heb nu een week even geen werk en dan duren de dagen ineens een stuk langer. Maar ook wel lekker even ontspannen, hoewel ik nu wel geld misloop. Nogsteeds ga ik naar de sportschool en sinds 2 weken is nu het zwembad open, dus daar gaan we straks vet gebruik van maken.
Ik ben van plan hier nog een tijdje te blijven om even goed te sparen voordat ik doortrek. De zomer zit er dik aan te komen en ben alweer lekker verbrand geweest. Ik geniet nog lekker van de tijd hier, met mij gaat het goed.

Liefs,

  • 02 Oktober 2013 - 18:06

    Mams:

    Hey jongen,

    Tja, na een tijdje gaat alles een sleur worden........zucht.....gaaaap......

    Fijn om weer wat van je te horen :)

    Hou van je. Liefs!

  • 02 Oktober 2013 - 20:53

    Paps:

    and still bussy....goed hoor.

  • 15 Oktober 2013 - 23:34

    Joop Van Roeden (Opa):

    Dag Arlin,
    Fijn dat ik de weg heb gevonden om contact met jou
    te kunnen maken. Leuk om te lezen over jou belevenissen
    daar. Als ik zo lees ben je al aardig thuis in die andere wereld.
    Ja, door kanteling van de aardbol ga jij de warmte tegemoet
    en gaan wij de ijskast in, maar de oudjes houden zich nog goed
    hoor! Wij wensen je nog een fijne tijd daar en van het glas
    afblijven ja? Sterkte bij het vinden van een leuke job daar.
    Hartelijke groet van je
    Oma en Opa uit Arnhem.

  • 16 Oktober 2013 - 14:01

    Arlin In 't Veld:

    Dag Opa en Oma!

    Wat leuk dat jullie mijn blog volgen en nu ook weten hoe mij te contacten.
    Ik ben inderdaad aardig thuis aan het worden in mijn huidige levensstijl en geniet er nogsteeds elke dag van.
    Ik hoorde dat het in geen jaren zo warm is geweest in het voorjaar en de zomer moet nog komen. Ik denk dat ik straks toch af en toe stiekem naar die ijskast verlang.
    Ik zal voortaan wat voorzichtig doen met het glas haha.
    Mooi om te horen dat het bij jullie goed gaat en leuk om van jullie te horen.
    Bedankt en jullie de groetjes terug!
    liefs,
    Die kleinzoon aan de andere kant van de aardbol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

17 mei 2013 t/m 17 mei 2014 backpacken in Australië!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Couting Down

18 Maart 2014

Melbourne

25 Februari 2014

Back in Sydney

02 Januari 2014

Farmlife

10 December 2013

Farmwork!!!
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 26096

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: