Farmlife - Reisverslag uit Mudgee, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Farmlife - Reisverslag uit Mudgee, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Farmlife

Door: Arlin in 't veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

02 Januari 2014 | Australië, Mudgee


Hallo!,

Als eerst iedereen nog de beste wensen! Dat we allemaal gezond en gelukkig het nieuwe jaar door mogen komen.

Al bijna een maand ben ik nu op de boerderij en ik moet zeggen, het bevalt mij steeds meer. In het begin was het onwennig en nieuw voor mij, maar nu ben ik best zelfverzekerd van mijn handelen hier en gewend aan de routine. De tijd vliegt voorbij en de dagen zijn heet. Gelukkig staat het bier wel koud!

Het weekend voor kerst hadden we het er hier een paar dagen rond de 40 graden zitten, dat is een hele andere kerst beleving... Op eerste kerstdag hadden we de hele dag regen.. deed mij in ieder geval een beetje aan thuis denken haha. Ik heb leuk de feestdagen gevierd, met kerst was de familie hier en hebben we een gezellige kerst-brunch gehad. Onder de kerstboom zaten er ook cadeautjes voor mij tussen, kleinigheidjes, maar wel leuk iets te krijgen.
Oud-jaars avond hebben we klein en privaat gevierd met de familie en vrienden. Ik wou graag naar Sydney, maar alles zou zoveel duurder zijn dan normale dagen en dan ook nog de reis heen en terug, dus ik besloot het nieuwjaar in Sydney voor een later moment in mijn leven te bewaren. Maar ik heb onlangs dat ik niet in Sydney was, een geweldige oud jaars party gehad. De gitaar kwam tevoorschijn en ik heb voor de live music gezorgd.

Ik hoef mij nergens zorgen om te maken, ik geniet van de lifestyle en ga het er nog goed van nemen de laatste 5 maandjes. Ik blijf nog een aantal weken op de boerderij om daarna ergens anders betaald werk te doen. Inmiddels zijn er 2 mensen weg, dus ben ik hier samen met een jongen uit Ierland.

Nogmaals een goede start dit nieuwe jaar en veel liefs,
Arlin

  • 06 Januari 2014 - 01:47

    Joh.v.Roeden.:

    Beste Arlin,
    Ook van Oma en Opa de beste wensen voor het nieuwe jaar 2014.
    Hebben met plezier je laatste brief gelezen.Weer een hoofdstuk aan je toekomstig boek
    toegevoegd. We hebben je wel gemist aan de krentenbroodtafel,maar zo als we lezen ben
    je niets te kort gekomen en heb je,( met de verwarming op de hoogste stand ), de kerst
    gewoon meegevierd. Je stuurde een mooie kaart,waarvoor onze dank.Denkend aan onze
    geitenhoeder in den vreemde, blijk je ook nog hoeder te zijn over andere wezens ?
    Fijn dat het je goed gaat Arlin en houd die lijn aan. Met dat pionieren doe je veel ervaring
    op en zal voor de toekomst een goede opsteker blijken te zijn. We wensen jou het beste en kijken
    uit naar het volgende hoofdstuk van gebeurtenissen. Hartelijke groeten van,
    Oma en Opa uit Arnhem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mudgee

Australië

17 mei 2013 t/m 17 mei 2014 backpacken in Australië!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Couting Down

18 Maart 2014

Melbourne

25 Februari 2014

Back in Sydney

02 Januari 2014

Farmlife

10 December 2013

Farmwork!!!
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 26079

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: