Brisbane.. where else? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Brisbane.. where else? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Brisbane.. where else?

Door: Arlin in 't veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

08 Juli 2013 | Australië, Brisbane


Hey,

De laatste 2 weken zijn rustig geweest. Vorige week maandag 1 juli, hebben we de camper ingeleverd. We dachten eerst dat we nog problemen zouden krijgen omdat er schade aan het top-stuk van de camper zat (doordat we een te laag parkeergarage binnen reden, ik was niet de gene die reed overigens, en wij daardoor een gat in het dak maakte) en alle schade moet gemeld worden en dat hadden we niet gemeld (wisten we niet, kwamen we later pas achter). Maar goed, 2 uur voor aanvang nog even alles uitgezogen en schoongemaakt voor de volgende gebruiker en toen we hem ingeleverd hadden kregen we nog een compliment dat het net was alsof vrouwen hem schoongemaakt hadden. Ow en van de schade hebben we niks meer vernomen...

En toen weer ingecheckt bij een hostel.. Wel prettig even weer 'gesetteld' te zijn. Ik slaap al een week in een kamer met 10 anderen. het is niet een héél schoon hostel, maar het is hier rustig en ze zijn hier vriendelijk. Eergisteren even mijn matras omgedraaid omdat er een springveer met scherpe punt door het matras heen kwam. Ik heb er al meerdere dagen op gelegen en het verbaasde mij dat ik geen verwondingen of kledingscheuren heb opgelopen. Het matras van iemand tegenover mij is aan het verschimmelen.. Maar ja je moet alles meegemaakt hebben in zo'n trip.

Ik heb nog steeds geen werk, maar de laatste dagen veel sollicitatie mails uitgedaan.. hopen dat het wat wordt. Ik ben toch ook maar opzoek gegaan naar 'Woofing' jobs (Werk voor accommodatie en eten + 2e jaar Visa) Als het echt niks wordt om betaald werk te vinden dan kan ik altijd nog zoiets doen en daarna voor het échte werk gaan.

Maar het gaat nog steeds goed en heb er nog steeds zin in. Ik ben niet meer alleen maar aan het reizen om meer van de wereld te zien.. maar het is ook een reis naar mezelf. Ik ben sinds ik aan het reizen ben mentaal gegroeid lijkt het.. Ik heb alle last van me afgegooid, alle negativiteit heb ik achter mij gelaten. Ik ben uit mezelf boeken gaan lezen en ik heb nieuwe ambities en motivaties. Het is dat stukje 'levens ervaring' dat je niet op school leert. Ik ga er hier niet te ver op in, dit is immers een reisverslag geen levensbeschouwing, maar dat stukje wou ik met jullie delen.

Ik heb geen plannen voor de komende dagen en weken, gewoon 'go with the flow' en het is heerlijk :)

Hier de foto's nogmaals:
https://plus.google.com/photos/108889237889409894825/albums

Shannon, nogmaals proficiat met het behalen van je rode baret :)!

Groetend,
Arlin

  • 09 Juli 2013 - 12:03

    Mams:

    Ha, jongen,
    Het deed me heel goed om weer even je stem te horen.
    Dat je er aan dacht, heel attent.
    En fijn te horen dat het ook goed gaat met je.
    Je bent echt op walkabout.

    Op naar t volgende avontuur.........
    liefs :)



  • 19 Juli 2013 - 09:56

    Roy:

    Hey bro,

    Even niet meer gesproken, mis je ook niet echt..
    (Ik weet dat jij het goed hebt daar)
    Wilde je laten weten dat ik inmiddels ook voor HTV ben geslaagd ^^.
    Heb wel Wettelijke Kaders 1 een keer over moeten doen maar nu alles rond.
    Nu maar het rijbewijs gaan halen binnenkort en met jou auto scheuren ;).
    Good luck met de sollicitaties!

    greetz Roy

  • 21 Juli 2013 - 07:26

    Arlin In 't Veld:

    Hee broeder,

    Gefeliciteerd met het slagen! Wettelijke kaders 1? Is dat onderdeel van praktijk? of bedoelde je Kerntaak, want weet niet meer wat dat was. Maar goed dat je die nu ook in de pocket hebt! Ja ik zeg doen en je mag er gewoon in rijden hoor, prima auto om mee te beginnen ;)!

    Ja thanks.. wil nog maar niet lukken met die banen hiero haha!

    Arlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australië

17 mei 2013 t/m 17 mei 2014 backpacken in Australië!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Couting Down

18 Maart 2014

Melbourne

25 Februari 2014

Back in Sydney

02 Januari 2014

Farmlife

10 December 2013

Farmwork!!!
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 26074

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: