Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Arlin in 't veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

26 Mei 2013 | Australië, Cairns


Hallowa,

Mijn plan om vanuit Darwin naar beneden richting centraal Australië (Alice Springs) te gaan, is wat gewijzigd. Door hogere brandstof kosten, zijn de vliegreizen goedkoper geworden dan de busreizen. Dus ik ga op een later moment naar Uluru en Alice Springs.. toch tijd zat!

Maar vorige week vrijdag had ik nog een goedkope last-minute flight gekocht van Darwin naar Cairns en via internet voor de eerste week goedkoop onderkomen geregeld. Dus door Nicolien en Colin naar het vliegveld gebracht en toen mocht ik weer de lucht in.

Cairns is een prachtige plaats aan de east coast. Ik ben van plan mij hier in de omgeving een beetje te 'settelen' en opzoek te gaan naar werk. Morgen ochtend ga ik naar een Job Presentatie in het centrum, misschien dat dat mogelijkheden biedt. En hier in de omgeving kan je veel leuke dingen doen zoals duiken, skydiven en allerlei tours. het is hier +8 uur en vanavond staat er een Aussie barbie (bbq) op de planning met o.a. crocodile & snake meat! De tempratuur hier is iets frisser dan in Darwin, maar dat maakt het makkelijk om overdag leuke dingen te doen. Kom op 26 tot 29 graden is zo verkeerd nog niet.
Ik vermaak mij verder nog prima en begin al steeds meer het relaxe Aussie leventje te lijden. Life's good!

Owja, en foto's volgen.. die houden jullie te goed.

Groetjes,

  • 26 Mei 2013 - 23:59

    Ron:

    Cairns, the place to be, volgens Mireille toch? Leuk dat je het aandurft om het plan geheel om te gooien.
    Ben benieuwd of je ook een beetje leuk werk kunt vinden...afijn succes en we lezen wel weer. Groetjes.

  • 31 Mei 2013 - 08:27

    Arlin In 't Veld:

    30 mei 2013 22:53 | Door: Joyce en Peter
    Hey Arlin,

    Leuk en gezellig om je reisbelevenissen te lezen. Wij zijn best jaloers! Succes met het vinden van een job. Zou mooi zijn als dat lukt. Enjoy your trip. Maar dat doe je zo te lezen volop . Groetjes Peter en Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

17 mei 2013 t/m 17 mei 2014 backpacken in Australië!

Recente Reisverslagen:

04 April 2014

Couting Down

18 Maart 2014

Melbourne

25 Februari 2014

Back in Sydney

02 Januari 2014

Farmlife

10 December 2013

Farmwork!!!
Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 26069

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: