1st day Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Arlin Veld - WaarBenJij.nu 1st day Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Arlin Veld - WaarBenJij.nu

1st day Hong Kong

Door: Arlin in 't Veld

Blijf op de hoogte en volg Arlin

15 April 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Zo, nu dan eindelijk even de tijd om rustig aan mijn eerste reisverslag te beginnen. Gister middag (NL tijd) 12:55 ben ik vertrokken vanuit Amsterdam. De vlucht heeft 11:30 geduurd, dus ik had mooi tijd om 5 films te kijken.. Dat heb ik dan ook daadwerkelijk gedaan. (The Assassin, Life of Pi, Mr & Mrs Smith, This is 40 en als laatst nog een groot deel van Killing Them Softly gezien). Tijd loopt hier 06:00 uur voor op de Nederlandse klok en niet geslapen. Ben van plan toch de middag door te trekken en dan vanavond vroeg te gaan slapen, anders draai ik helemaal een verkeerd ritme. Ach goed.. alles is goed gegaan. Reis, bagage, taxi, alleen kan ik mij pas inchecken bij mijn hotelkamer om 12:00 uur, dus ik ben wat op de wandel geweest. Valt mij op dat ik echt in een 'shopping!!!' buurt zit. Overal waar je kijkt zie je wel bekende/dure kleding winkels en electronica zaakjes. Ik zit in 'Tsim Sha Tsui' (Kowloon) ten noorden van Hong Kong Island en net bij het openslaan van de Lonely Planet werd dat idd bevestigd over dit gebied. Zit nog even te genieten van free wifi in een mooi vredig parkje, maar denk dat ik mij nu maar in ga checken nu het net 12:00 uur geweest is. Over het weer hier valt in iedergeval niks te klagen pfoee!

tot de volgende update!
Groetjes,
Arlin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Arlin

Arlin in 't Veld, Working Holiday in Australië.

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 26113

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 17 Mei 2014

Australië

18 April 2013 - 17 Mei 2013

Indonesië

14 April 2013 - 18 April 2013

Hong Kong (China)

Landen bezocht: